Verzending

Als je een prachtige picknicktafel hebt besteld, wil je zeker weten dat deze goed en wel bij je thuis terechtkomt. En natuurlijk op een tijdstip dat jou het beste uitkomt. Lees hier alles over de levertijd en verzending van onze producten.

Waar moet ik rekening mee houden als het product wordt verzonden?

Laat je een product bezorgen? Let dan op de volgende aandachtspunten:

  • Onze vervoerder neemt telefonisch contact op om een afleverafspraak in te plannen. Een half uur voordat de chauffeur arriveert, belt hij ter bevestiging.
  • Ben je niet thuis op het afgesproken tijdstip? Dan brengen wij de verzendkosten nogmaals in rekening, omdat de vervoerder het product mee terug moet nemen en hier extra kosten voor in rekening brengt.
  • De producten worden geleverd op de begane grond, zo dicht mogelijk bij jouw woning.
  • Het bezorgadres moet bereikbaar zijn met een vrachtauto/trailer.
  • Wanneer het product gebracht wordt is het handig als je vast voorbereidingen treft. Denk hierbij aan het vrijmaken van een plek waar het bouwpakket komt te staan.

Wat zijn de levertijden?

Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, worden in de meeste gevallen binnen 1 week geleverd. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Hierover word je dan geïnformeerd.

Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Wij hebben echter geen massa productie. Elk product, wat het ook is, is maatwerk en dus uniek. De meeste producten worden dan ook op bestelling gemaakt. Afhankelijk van het seizoen en de verzendmethode is de levertijd ca. 2 tot 4 weken.

Bij het versturen van de bestelling maakt de vervoerder een afspraak met jou over de gewenste en mogelijke leverdatum.

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen

In jouw account kun je zien of jouw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt. Bij al onze pakketten is een Track & Trace code beschikbaar, zodat je de pakketen online kunt volgen.

Bij het versturen van de bestelling maakt de vervoerder een afspraak met jou over de gewenste en mogelijke leverdatum.

Als de bestelling in jouw account de status ‘verzonden’ heeft, maar je hebt deze nog niet ontvangen op de afgesproken datum, dan kun je het beste nog een paar werkdagen wachten. Vanwege de uitzonderlijke afmetingen van onze pakketten, doet de vervoerder soms een dag langer over de bezorging van een bestelling. Als jouw bestelling onverhoopt vertraagd is, dan word je daarover door ons of de vervoerder geïnformeerd.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Informatie over de status van jouw bestelling vind je, naast de verzendbevestiging die naar jouw e-mailadres gestuurd wordt, ook in jouw account. Als je inlogt in jouw account en klikt op ‘Volg mijn bestelling’, dan vind je hier de actuele status.

Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Wij hebben echter geen massa productie. Elk product, wat het ook is, is maatwerk en dus uniek. De meeste producten worden dan ook op bestelling gemaakt. Afhankelijk van het seizoen en de verzendmethode is de levertijd ca. 2 tot 4 weken.